2012. június 7., csütörtök

Kötél idegzet - csak semmi pánik ;)

Üdvözlet!

Az utóbbi napokban nem vittem túlzásba az írást... azaz igazából semmibe nem vittem, nem is írtam, mint látszik... de nem igazán volt mit írni, úgyhogy megvártam, hogy felhalmozódjon kicsit. Most viszont van egy pár történés, azokról tudok írni kicsit.

A munka helyzete továbbra is bizonytalan... ez most a leghülyébb stádium, amikor igazából nem tud mit csinálni az ember. Kedvenc koktélbárom sajnos nagyon csúnyán fel van túrva... ott vár a helyem, erre ütvefúróval szerelik szét a padlót. Nem volt szép látvány, de ez van. Mire kinyit, addigra tuti kiesnek azok az emberek, akiknek a helyére menni fogok... úgy volt, hogy júliusig maradnak. Úgyhogy nekem, még lehet, hogy a kezemre is játszik ez a kis dugulás Látjátok, emberek? Így lehet sz*rból várat építeni. Szó szerint.

A japános koktélbár szintén jegelve addig, amíg elkészül - abban maradtam az étterem tulajával, hogy mi a rákot keresek én ott egy bár nélküli étteremben, sétáltassa a homárokat az, aki erre van kiképezve. Így nem tudok más éttermében dolgozni nyitásig, de a kb 100 fős tervezett koktélbárjában szükség lesz bártenderekre, akik még japánul is beszélnek. Challange accepted, ha csak a Koba el nem happol előlük. További két koktélbárban voltam, ahol azt mondták, hogy 2-3 héten belül keresnek, mert emberre lesz szükségük... egynek meg részmunkaidőben. Az is valami. Poénból bedobáltam az önéletrajzom pár kávézóba is (természetesen lebutítva, nehogy túlképzett legyek)... nem szeretnék igazán baristaként dolgozni (szeretném csinálni, de a koktélkeverés jobban vonz), de ha az van addig, akkor az van. Mivel valamiből meg kell élni út közben is, természetesen osztom az önéletrajzaim továbbra is. A használható koktélbárok nagy részében már adtam le papírt, még néhányat meg kell látogatnom ma Hove-ban... (szomszéd város) Úgyhogy ha eláll az eső, sétálok egyet ma is. Továbbá, mivel csak ideiglenes helyet keresek, szerintem be fogom adni a jelentkezésem pár darálóba is - éjszakai bulihelyek, ahol díjazzák, hogyha american style tudom nyomatni a dolgokat gyorsban. Aztán lelépek, ha jön jobb. Most még van tíz önéletrajz kézben, azoktól szeretnék ma megszabadulni. Mostmár kifinomultabban kell keresgélnem... internetről vadászom le a helyeket, meg Google maps-ről, FourSquare-ről... egész jókat találok így is. Bár néha csalóka, a feléről ki szokott derülni, hogy már vagy nem létezik, vagy rég máshogy hívják. De mindenképp megéri próbálkozni.

Emellett mit csinálok a szabadidőmben? Tanulok, első körben. Nyomom továbbra is az értékesítési tananyagokat, hogy ha eljutok odáig, tudjak vállalni Sales melót is...ha saját vállalkozást akaruk a jövőben, meg kell tanulnom eladni. Úgyhogy mellékállásban legalább, de ilyen munkát is vállalnom kell majd, ha már ott tartunk, hogy rend van. Van néhány nagyon jó üzleti és vállalkozási anyagom is, dvd-k, hanganyagok, könyvek... körülbelül fél évre előre be vagyok táblázva velük.

Délelőttönként, meg amikor szabad vagyok, foglalkozom továbbá devizakereskedelemmel - örömmel tapasztaltam, hogy a Forex ideát adómentes. Úgyhogy pici pozíciókkal ugyan, de elkereskedek itt, amikor épp időm van - délelőtt úgysem tudok munkát keresni, semmi nincs nyitva. Ez meg ha nem is hoz számottevő pénzmennyiséget, de javítja az önfegyelmet,edzi az idegeim, és gyakorlom az elemzést, stratégiák szisztematikus követését... mire meg tudom emelni a befektetendő pénzmennyiségem, már egész hatékony eszközöm lesz remélhetőleg a kezelésére.

A többi türelemjáték. A csalit bedobtam, a horgok a vízben, már csak várom a kapást. Jah, és közben egy másik boton fárasztok kettőt, megnézzük, melyik jön be. Tartalékok meg még vannak, bőven. Mindenkinek azt tudom mondani: nyugi. Én nem vagyok ideges, miért pont ti lennétek azok otthon?

További érdekesség: Nikike jön utánam... úgyhogy jövő héten ilyenkor már lesz hugim. Úgy döntöttünk, időhúzás neki odahaza szórakozni, inkább jöjjön utánam friss barista diplomával, és rabolja le a kávézós állásokat, amíg lehet. Van elég állítólag. Ha csak Costába dobálna is önéletrajzokat, tuti hogy ellenne két napig az önéletrajzokkal. Most meg még úgyis van időm foglalkozni vele, meg segíteni neki egy kicsit elindulni... hacsak nem kapok melót addig. De asszem délelőtt úgyis megoldom.

Úgyhogy egyelőre lazulás... ma már ebédeltem, kimostam, kiteregettem (a teraszra, eresz alá, mielőtt valaki megkérdezi) és várom, hogy elmúljon, vagy gyengüljön az eső. Este meg azt hiszem, megyek, osztok egy kis önéletrajzot. Miért ne alapon, úgy megszoktam már.

Mára hirtelenjében ennyi, örültem. =)


2 megjegyzés:

  1. Én is:))...és megnyugodtam:)

    VálaszTörlés
  2. MI is, hogy jelentkeztél, és hogy ennyire jól állsz a dolgokhoz. Csak ennyi kitartást továbbra is, akkor minden álmod teljesül, még anyudé is!!!! Puszi

    VálaszTörlés