2012. június 8., péntek

Helyzetjelentés - Jön a hullám!

Egy rövidke bejegyzés erejéig megtöröm a a digitális csendet...

Megyek próbanapra, ma 16:30-ra, úgyhogy egészpályás szurkolást kérnék szépen minden kedves olvasómtól, hogy továbbra is megörvendeztethesselek titeket efféle jó hírekkel.

Reggel böngésztem a Gumtree-t... (apróhirdetéses portál) és nem coctail bartendert keres az Oki-nami japán étterem? De. Több se kellett, mint akit puskából lőttek ki, indultam is. Oda is értem nyitás előtt. Még jó... ugyanis a Koba is felhívott, hogy bemehetek az első próbanapom fizetéséért. 22 font, három óráért... teljesen jó. Beszéltem Deevel egy kicsit, azt mondta, perpill nincs még full time pozíciója... viszont adott pár tippet, hova tudok menni,és még Nikinek is kértem egy pár ajánlást, mint Barista. Kaptam is egy rövidke listát, még egy-két nevet is.

Ezután irány az Oki-nami (nyílt tengeri nagy hullám): pont a főnök söprögetett a bolt előtt. Úgyhogy odamentem hozzá szépen, hogy koktélos vagyok, meg japános... passionate emberkéket keresnek a pozícióra, ez meg nekem rögtön két passion (koktél és japán). Megnézegette az önéletrajzom, beszélgettünk kicsit... felhívta a bármanagerét (alatta van egyébként), és azt beszélték meg, hogy ma délután 16:30kor megyek hozzájuk próbanapra. Piához valószinűleg még nem nyúlhatok, és állítólag elég kemény gyerek a bármanagere... de az kell nekem. Egy jó kemény főnök, aki alaposan megnevel, és olyan profit farag belőlem, amilyet Daddy kezdett meg anno. Kemény menet lesz állítólag, de nagyon szurkoljatok, szeretném ezt az állást. Heti 40-50 órás meló lenne, szép pénzért. Első napomra csak minimum órabért kapok, de ha egyszer bedolgozom magam, akkor itt jó irányba tudok elindulni.

Gyorsjelentés vége, szurkolást kérek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése