2012. május 22., kedd

Utolsó nap

Indulásra kész vagyok. Ülünk itthon, várjuk az utolsó pizzánk... =) És már mindennel kész vagyok.

Immár sokadszorra pakoltam be az életem egy bőröndbe és egy laptoptáskába.. bár a prioritások mások egy kicsit. Sok dolgot nem viszek, amit régebben vittem... leginkább emlékeket. Azok mind megvannak a fejemben. Régebben még hurcoltam magammal a régi emlékeim, képeslapjaim japánból.. de azokat majd egyszerűen utánam küldik, ha kész vagyok mindennel, és tudok hol berendezkedni.

A repülő 6:45kor indul. Lefoglaltam a buszjegyem Stanstedről Londonba, Londonból Brightonba... aztán majd lesz valami. Hatig ki kell húznom valahogy a csomagjaimmal, aztán jönnek értem.
Szereztem magamnak szobát... 75 font/hét, Brightoni viszonylatban nekem nevetségesen olcsónak tűnik. Egy ötvenes évei körüli ír nő adja ki az egyik szobáját, aki a tizennégy éves fiával élnek ott, és kell nekik a pénz... de megszokták a bérlőket, és nagyon rendesnek tűnnek. Jól kikédezett e-mailben, hogy ki vagyok, meg honnan, úgy tűnik nem mindegy nekik, kivel laknak együtt... meg meséltek sok mindent magukról is. Már érdekelnek, várom hogy találkozzunk.

A tanítás Skype-on megy tovább... de a lényegi része a következő időszaknak az álláskeresés lesz. Nyomtatok vagy ötven önéletrajzot, aztán lesz ami lesz. Csak kapok valamit.

Megírtam a részletes terveket, hogy mit és hogy fogok csinálni... mint tudjuk, "Failing to plan is planning to fail", úgyhogy én inkább a tervezés mellett maradok. Az első nap nem nagyon fogok tudni mit csinálni annyi cuccal, de csütörtökön már el tudom intézni a papírjaim, rendszerezni egyéb dolgaim, és menni állást keresni.

Innen kezdve bekeményítek kicsit. Legfeljebb egy kis reverz kultúrsokkra számítok, másra nem igazán. Jól fog menni, és most tervem, céljaim is vannak. Innen kezdve menni fog.

Legközelebb azt hiszem, kintről fogok jelentkezni...
Bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése