2012. július 6., péntek

Újabb rövid helyzetjelentés

Szépjóreggelt, mindenki!

Ma leadtam az első csekkem a bankban - úgyhogy jövő héten megérkezik a számlámra az első fizetésem. Nem sok, mivel csak fél hónap, és az első pár héten alig dolgoztam, de egyelőre a célnak megfelel. Jövő hónapban már rendes fizetést kapok majd. Aztán rá kell húznom egy kicsit, mert ha kellően profi vagyok, emelik a fizetésem. Tegnap nem voltak sokan, de akik voltak, azok mind egyszerre - úgyhogy kaptam egy jó kis gyorsaság tréninget... még nagyon sokat kell gyorsítanom a jövőben, mert egyszerre négy-öt italnál már belassulok. Rá kell jönnöm az apró kis rövidítésekre, kerülőutakra, amivel fel tudom gyorsítani a folyamatot.

Ma bár péntek van, de emellett eső is - így tehát lövésem sincs, milyen lesz a forgalom, de azért időben benn leszek... és facsarhatom a limeot, citromot. Ezt imádom egyébként a hétvégékben - facsarjuk a citrusokat, és eltesszük előre. Iszonyúan felgyorsítja a folyamatot, ha csak önteni kell a citrust, és nem egyesével facsargatni... pláne, hogy olyan sz*r limeokat kapunk a beszállítótól állandóan, hogy néha 25 mili limeléhez másfél gyümölcsöt kell kifacsarnom. Az meg vicc, még otthon is kijött 20-30 mili egy félből. Egyik nap kaptunk normálisakat, de más helyről... úgyhogy esélyes a beszállítóváltás is.

Kísérletezgetünk az új italokkal - tegnap egy violalikőr/portói csodát próbálgattunk pezsgővel, érdekes élmélny volt. A színe... hm... nos, az nem az erőssége, és a viola a végén még nagyot ütött, úgyhogy némi kalibrálást igényel a dolog... Neil a netről vadászta egyébként. Megnézzük, mi lesz belőle.

Ezen kívül tanulás volt - gyorsolvasásban átfutottam és kijegyzeteltem az NLP anyagom. Érdekes élmény, kíváncsi leszek. Vagy működik, vagy nagyon nem. Átnéztem és mérlegeltem. A végeredmény: károkat nem okozhatok vele sem magamban, sem másokban, így egy próbát megér. Egyáltalán nem volt drága, úgyhogy az esetleges veszteség sem számottevő... innen kezdve meg vagy kapok egy pár hasznos kommunikációs technikát, vagy nem. Az biztos, hogy a papírjára nem lesz szükségem, mert annyira nem tudom komolyan venni, hogy komoly problémák megoldására próbáljam használni - ahhoz túl kevés bizonyítékot és megalapozottságot látok benne... és szerintem igenis, aki embereken akar segíteni, és nem kárt okozni, az tanulja ezt komoly körülmények között, és ne egy két hónapos levelező tanfolyamon. A kommunikációs/gondolkodási modellek viszont nagyon érdekesek, nagy részük nagyjából megfelel a tapasztalataimnak... eddig nekem hasznosnak bizonyultak. Egy csomó egyéb okosság, ami bele tartozik, mint nonverbális kommunikációhoz való hozzáállás, és egyéb apró trükkök... ezek meg majd kiderülnek. Nyitva tartom a szemem, aztán meglátjuk, igazolja-e a tapasztalat. Majd közlöm a tesztem végeredményét. Lehet, hogy hasznos lesz, bár az már tuti, hogy megalapozott tudománynak nem tudom tekinteni... az eddigi benyomásaim alapján inkább az áltudományok felé húz.

Mi maradt mára? Készülődés, olvasás... egy kis mixológia (még olvasom a könyvem, de jóval lassabban haladok - rengeteg adat és anyag, amit nehezebb megjegyezni - majd írok erről is), egy kis skype... aztán fél hatra megyek dolgozni. Amikor e sorokat írom, Niki épp állásinterjún van, és nagyon szurkolunk neki... Kitti meg este megy első igazi munkanapjára. Szurkoljatok neki is...
Én meg csak túlélem a pénteki rohanást ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése