2013. február 8., péntek

Interjú - pipa

Sziasztok!

Rövid kis beszámoló a tegnapról, mert megígértem... =)

Szóval Kitti feljött Leedsbe körülnézni, meg interjúra... remélem tetszett neki, majd elmeséli valahogy. Megtaláltuk a városházát, ahol az interjút tartották, és minden rendben ment, túléltük. Én sajnos egy kőkemény HR managert fogtam ki beszélgetőpartnernek, úgyhogy személyiségről, meg ilyenekrl valószinűleg semmi sem derült ki... fapofával végigkérdezte a standard céges kérdéseket, aztán mindenki ment a dolgára. Remélem, hogy csak a kétséges dolgokról kérdezett, a többit már látta az önéletrajzomból. Mindenesetre meglátjuk, mi lesz, nekem az ilyen rövid és semmitmondó interjúk általában jól sültek el.

Kitti viszont szerencsére az étterem managerrel beszélgetett, és ugrálva jött ki az interjúról, olyan jól érezte magát. Állítólag tök jól elbeszélgettek, rendes volt a fickó... örömmel hallom, normális főnökünk lesz. Csak reméljük, a bártenderek nagy részét is a karót nyelt néni interjúztatja, mert akkor nem dönt a lelkesedés. Mindenesetre hétfő-keddre ígértek választ, akkor majd meglátjuk. Ha sikerül, tökjó, ha nem, akkor meg eszméletlenül sok jó koktélbárt láttam a városban, és legszívesebben osztódnék mint egy amőba, hogy egyszerre három-négyben is dolgozhassak. Viszont a legjobban azt szeretném, ahová felvételiztem... kíváncsi leszek. Drukkoljatok még azért, de egy dologban azért biztos vagyok...

...úgy is az fog történni, aminek történnie kell. Bármilyen hülye helyzet adódik, mindig jól jövök ki belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése