2012. április 10., kedd

New Journey Begins... blah-blah-blah...

Üdvözlet!

Újra itt vagyok. Harmadszorra, egy harmadik blogban. Első alkalommal azért váltottam blogot, mert új életet akartam kezdeni, új olvasókkal... most az indok prózaibb: elfelejtettem a másik jelszavát. Nesze nekem. Na de, sebaj. Új élet, már megint.

Aki már ismer, jól tudja: nem vagyok képes megmaradni a hátsó felemen, pláne nem Magyarország határain belül. Jártam már japánban cserediákként, és költöztem már Walesbe hirtelen felindulásból. =) Akkor egyedül mentem, ifjabban, naivabban. Most is ifjú vagyok, most is naiv, de nagyon sokat fejlődtem, és kategóriákkal felkészültebben vágok neki a nagyvilágnak - jelen esetben nem is egyedül. ;) Nagyon más lesz ez, mint múltkor.

A cél újra az Egyesült Királyság. Hogy azon belül hol? Múltkor Swansea volt, most a jó ég tudja. A repülőgépem 2012 Május 23.-án, reggel 6:45 perckor száll fel a Fer...Liszt Ferenc repülőtérről (bah, már ez sem a régi...), és Londonban száll le. Ez minden, amit tudok... meg az, hogy ez csak az első lépés lesz. Egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy Angliában fogjuk leélni az életünket... de az biztos, hogy nem Magyarországon. Kittim majd egy hónap múlva jön utánam... addig rendet kell raknom odakint.

Engedtem a szelíd erőszaknak, és újra blogírásba fogtam, amely megörökíti kezdeti lépéseinket - majd később életünk folytatását. Ha úgy adja az élet, akkor további költözéseket... és így tovább, és így tovább. Ez a blog éppen ezért nem csak a költözésről, és a már jól bejáratott, idegen országba költözésről fog szólni, hanem későbbi életünkről, dolgainkról, munkánkról, céljainkról, és megoldásainkról is. Mindenkit szeretettel várok olvasóim között, akik eleve olvastak régen, ismernek valahonnan, vagy egyáltalán nem, csak szeretnek olvasni. Lassan beindul majd Angol nyelvű blogom is, aki érintett, azt is olvashatja majd nyugodtan... bár terveim szerint az szakmai jellegű lesz, és egy másik irányból mutatja majd be kezdeti szárnypróbálgatásaim. Kíváncsi leszek. Természetesen a dolog nem kizárólagos, és a két blogot _együtt_ fogom írni.. (egyébként odahaza nagyon csúnyán kikapnék...)

Régen nem írtam blogot, úgyhogy fel kell kapnom valahol a mese fonalát: meg is fogom tenni, a következő bejegyzésben. Összefoglalom majd röviden, mi a fene is ez az egész, miben sántikálunk megint, mi változott, és milyen lényegi különbségek vannak az előző kivonulásommal szemben...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése